Bestellen

Plaats producten in je digitale winkelmandje. Als je de bestelling plaatst met een account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig zodat we weten waar de bestelling naartoe moet.

Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld in je bericht je ordernummer, deze vind je in de bevestigingsmail.

Neem om je bestelling te wijzigen contact op met de klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer, deze vind je in de bevestigingsmail.

Wij doen ons best om alle producten op voorraad te houden. Als een product niet op voorraad is wordt dit zoveel mogelijk vermeld op de productpagina. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een product is besteld dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij met u contact op om dit op te lossen.

Volg je bestelling door het order tracking formulier in te vullen. Hiervoor heb je het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst en het bestelnummer nodig. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Betalen

Op onze webshop kun je veilig online betalen met iDEAL of Bancontact.

Ja. De gehele webshop bevindt zich in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje bovenin je browser.

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je betaald hebt. Bij betalingen via iDEAL of Bancontact kan het tot één uur duren voordat we de betaling binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot de hierboven vermelde termijn voorbij is. Heb je dan nog niks ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, met behulp van je ordernummer kunnen we zoeken waar het mis gaat.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.

In ‘Mijn account‘ kun je de status van je bestelling bekijken, wanneer hier ‘terugbetaald’ staat zou het geld binnenkort op je rekening moeten staan. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen en ophalen

Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. We proberen bestellingen in Nederland binnen 2 werkdagen te leveren, en alle bestellingen in België binnen 3 werkdagen.. Wanneer wij je pakketje verzonden hebben ontvang je een email met een Track & Trace nummer, houd dit in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Let op: wegens extreme drukte bij PostNL kan uw pakketje iets later bezorgd worden dan u van ons gewend bent. Houd uw Track & Trace nummer in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Jazeker! Geef in je winkelmandje aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Bij het afrekenen kun je kiezen bij welk PostNL-punt je het pakketje wilt ophalen.

Let op: wegens de landelijke lockdown zijn veel PostNL-punten tijdelijk gesloten.

Ja. Geef in je winkelmandje aan dat je de bestelling wilt ophalen in de winkel. Je krijgt een mailtje zodra je bestelling verwerkt is, hij kan dan opgehaald worden.

Nederland
Wij bezorgen bestellingen vanaf €50,- gratis aan huis binnen 2 werkdagen, daaronder bedragen de verzendkosten €6,95.

België
Wij bezorgen bestellingen vanaf €100,- gratis aan huis binnen 3 werkdagen, daaronder bedragen de verzendkosten €6,95

Let op: wegens extreme drukte bij PostNL kan uw pakketje iets later bezorgd worden dan u van ons gewend bent. Houd uw Track & Trace nummer in de gaten voor de meest actuele verzendinformatie.

Retourneren en ruilen

  1. Meld je retour aan via het online retour portaal.
  2. Bereid je product voor op de terugreis: pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken.
  1. Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos. Het verzendlabel vind je in de bevestigingsmail van de retouraanmelding.
  2. Stuur het pakketje terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt;
  1. Leun achterover en houd de status in de gaten via het Track & Trace nummer.

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening en bedragen €6,95. Dit bedrag wordt ingehouden van de terugstorting.

Bijna altijd wel. Maar het is wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Daarnaast zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening, dit bedraagt €6,95 en wordt ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt.

Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.

Wanneer de retourzending is aangemeld en goedgekeurd, krijg je een mailtje met daarin het retourlabel en het bijbehorende Track & Trace nummer. Via dit nummer kun je in de gaten houden waar je zending is.

Ja, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Dit bedraagt €6,95 en zal worden ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt.

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 14 dagen terug. Hoe snel je het geld vervolgens op je rekening hebt, hangt af van je bank. Na 5 werkdagen nog geen geld op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Oei, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Meld dit bij onze klantenservice, en we zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Meld dit bij onze klantenservice en wij zullen de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk naleveren.